Konference Management, znalosti a praxe
Co vše musí zvládnout manažer v období krize a změnSetkejte se s nejlepšími
Naše přednášející nevybíráme z řad profesionálních speakrů, ale z praxe. Jsou to manažeři z firem, kteří se s vámi přijdou podělit o své zkušenosti se vzděláváním. V rámci konference vystupují pouze čtyři přednášející. Mají tak dostatek prostoru na sdělení svého tématu i otázky publika. Konference je zakončena panelovou diskusí, které se zúčastní všichni přednášející. Přijďte a nahlédněte do zákulisí úspěšných firem.Program konference
08:00 – 08:30
Registrace, ranní coffe break
08:30 – 09:00
Zahájení, proslov zastupitele města Hluboká nad Vltavou
09:00 – 10:00
Na každém příběhu je důležitější konec než začátek
Mgr. Václav Novák MBA
Ve své přednášce se bude zabývat více než aktuálním tématem gigantických změn ve společnosti a nabídne řešení, jak postupovat v době, kdy se firmě úplně nedaří. A to nejen v období krize, ale i v období, kdy se firma nachází v situaci, kdy potřebuje popadnout dech a nabrat jiný směr.10:00 – 10:30
ABRA Score – OII v praxi firmy
Ing. Jaroslav Řasa
Ve svém vystoupení se s námi podělí o to, jak nastavit firmu, aby bez větších šrámů zvládla i náročné období krize nebo ekonomické recese a co je třeba udělat, aby měla firma šanci dlouhodobě uspět ve světě, který se od základů mění.10:30 – 11:00
Dopolední coffee break
11:00 – 11:30
Co dělá lokální firmu silnou a globálně úspěšnou
Ing. Milan Kostečka
Tradice, zkušenost, odpovědnost a osobní přístup k zákazníkovi. To jsou základní prvky, na kterých se firma Kostečka zakládá a její majitel a zakladatel se rád podělí o to, co se skrývá za těmito pilíři jeho firmy a jak se mu podařilo vybudovat a udržet úspěšnou firmu, která je významným hráčem nejen na českém trhu..11:30 – 12:30
Polední teplý a studený bufet
12:30 – 13:00
Řízení firmy v době krize a trvalých změn
Ing. Stanislav Martinec
Prostřednictvím přednášky nám otevře svou „firemní kuchyni“ a podělí se s námi o zkušenosti, jak nastavit systém komunikace v rámci celé firmy, ať již jde o období krize nebo nadcházející období stále rychlejších změn. Rovněž také ukáže, co by měl zvládnout manažer moderní doby, ale i jak by měl uchopit stále rychlejší změny a vývoj, aby za ním šel celý tým, vědomě a s chutí.O konferenci řekli
Ještě jednou děkuji za skvostnou konferenci, řečníci byli opravdu výborní. Myslím, že to byla jedna z nejlepších konferencí, kterou jste pořádali, moc se to povedlo.
Eliška Purkarová
Top Vision, s.r.o.
Byla to opravdu vydařená konference, velmi dobré úrovně a to jak řečníky tak organizačně.
Jaroslav Martínek
AGROZET České Budějovice, a.s.
Přednášející na konferenci
Mgr. Václav Novák MBA
Je absolventem Karlovy univerzity v Praze, MBA získal na University of Phoenix. Spoluzakladatel a senior managing partner M.L. Moran, ve své profesní praxi se věnoval téměř výhradně krizovému managementu. Celkem pracoval na více než 20 projektech (restrukturalizace skupiny Expandia, holdingu Vítkovice, krizové financování Setuza, záchranný plán ČSA, zhodnocení spol. Technistone a další). Časopis Forbes 9/2019 ho označil za nejslavnějšího českého krizového manažera. Na Fakultě managementu a ekonomiky přednáší pro „Nadané studenty“ v rámci Baťovy manažerské školy a na konferencích.Ing. Jaroslav Řasa
Spoluzakladatel společnosti ABRA Software. Od samého počátku stál v jejím čele a dovedl ji k obratu přes 250 mil. CZK, který je prakticky celý realizovaný na prodeji vlastních SW řešení. Společnost pod jeho vedením získala již v roce 1996 certifikaci ISO 9001 a má přes 15.000 zákazníků software ABRA Gx. Významně podporuje aktivity v oblasti vzdělávání, stál u založení Soukromé školy výpočetní techniky a soutěže Diplomová práce roku. Na podzim letošního roku se stala společnost ABRA Software nejlepší firmou roku v Praze a postoupila do celostátního finále soutěže, která od roku 2006 vyhlašuje kromě firmy roku, také živnostníka roku a patří mezi nejprestižnější soutěže v oblasti českého businessu. Jaroslav Řasa je absolventem ČVUT v Praze, je ženatý, má tři děti. Mezi jeho koníčky patří lyžování, turistika a cestování, kanoistika, historie, auta a především jeho práce. Za své největší štěstí v životě považuje lidi ve svém bezprostředním rodinném i pracovním okolí.Ing. Milan Kostečka
Pochází z Kamenného Újezdu u Českých Budějovic a vystudoval mechanizační fakultu Vysoké školy zemědělské v Praze. Jako hrdý Jihočech se vrátil po studiích zpět a pracoval jako mechanizátor v zemědělském družstvu Dolní Třebonín. Sedm let do pádu komunistického režimu. Již v jednatřiceti založil firmu a po prvních zkušenostech se dal dohromady s italskou firmou ARTEL a začal prodávat čističe vzduchu do restaurací. Od roku 1991 je tak firma Kostečka Group spol. s r.o. významným hráčem na českém trhu v prodeji montovaných a mobilních klimatizací, tepelných čerpadel, odvlhčovačů a produktů pro úpravu vody pro domácnosti či komerční sféru. Ve firmě má dnes majitel dva následníky, syna na obchodním oddělení a dceru, která tu ještě při studiu pracuje jako podpora obchodu.Ing. Stanislav Martinec
Jednatel a majitel firmy KOMA MODULAR Vystudoval Vysokou školu báňskou na technické univerzitě v Ostravě a jedny z prvních pracovních zkušeností získal jako manažer v progresivním Agrokombinátu Slušovice. Založil skupinu firem pod značkou KOMA, která vyvíjí, vyrábí a pronajímá modulární budovy po celé Evropě. Trvale se zabývá popularizací a využitím tohoto mladého progresivního oboru v dnešním flexibilním světě, který využívá principy cirkulární ekonomiky. Vzdělávání zaměstnanců považuje za jednu z podmínek úspěšné firmy, a proto také navrhl a postupně se spolupracovníky zavedl v roce 2016 nový systém vzdělávání – KOMA školu, který seznamuje účastníky se základním děním ve společnosti, firemními hodnotami a výhledem do budoucnosti. Firma KOMA MODULAR je držitelkou ocenění Firma roku 2015, Český lídr, Štika českého byznysu, Exportér roku, Inovační firma a Slušná firma. Sídlo firmy využívá přemístěný modulární EXPO pavilon 2015, který byl na EXPO 2015 oceněn bronzovou medailí za architekturu, a navíc po přemístění do Vizovic byl oceněn jako Nejatraktivnější pracovní prostředí a cenou Grand Prix stavbou roku Zlínského kraje. Ing. Martinec získal ocenění v soutěži EY Podnikatel roku 2017 ve Zlínském kraji a v celostátním kole EY Podnikatel roku se dostal do finále.O konferenci řekli
Skvěle zorganizované, mimořádný počin co do složení přednášejících. Konference byla dle mého názoru velmi zdařilá a pro mě inspirativní. Měli jste skvělé přednášející a za tu cestu z Karlových Varů to stálo :-). Přeji Vám mnoho úspěchů v dalším počínání.
Aleš Procházka, Karlovy Vary
Skvělá konference, děkuji Vám. Těším se na příště.
Miroslav Lácha, Ypsotec s.r.o., Tábor
Děkuji za velmi atraktivní a příjemné setkání na Hluboké. Zúčastnila jsem se této konference poprvé a přiznávám, že skutečnost daleko předčila moje očekávání (prostředí, catering, profesionální vedení celé akce) včetně výběru přednášejících. O úrovni přednášek není třeba hovořit – od začátku do konce to bylo zajímavé, inspirující, věcné a s velkou dávkou pozitivní energie. Děkuji a těším se na viděnou v roce 2020.
Ivana Putnová, MEA Plzeň
Konference firemního vzdělávání byla opravdu na vysoké úrovni jak z pohledu výběru přednášejících, tak z pohledu osobitého a do detailu připraveného zázemí ze strany celého Vašeho týmu pořádající konferenci. Mockrát Vám ještě jednou děkuji.
Lenka Bláhová, Leifheit s.r.o., Blatná
Přemýšlela jsem nad vývojem Vašich konferencí a shrnula jsem si to pro sebe tak, že od akademického pohledu přes sdílení praktických zkušeností se konference posunula do inspirativního nastavení. A to mě baví hodně. Ačkoli jsem čekala více nápadů a zkušeností s motivací zaměstnanců, tak mě přednášející nezklamali. Nečekala jsem jednoduché “tipy a triky” – “jak na nemotivované zaměstnance”, to určitě ne. Přednášky mi daly širší kontext a potvrzení toho, že motivace se odvíjí od celého nastavení firmy a vychází od nejvyššího vedení. A není to o jednoduchých nástrojích, které lze na zaměstnance “aplikovat”. Takže ještě jednou moc děkuji za výbornou konferenci! A doufám, že se za rok opět uvidíme.
Štěpánka Holcmanová
Workshop
Lídr 21. století
Jste majitelem, manažerem, vedete tým nebo pracujete s lidmi a přemýšlíte, jak to dělat lépe? Načerpejte inspiraci, osvojte si nové techniky a obohaťte svůj styl práce s lidmi.
4. listopadu 2021 15:00 – 17:00 Parkhotel Hluboká nad Vltavou
Na workshopu se dozvíte:
- Více o osobní vizi v pracovním kontextu a jak na ni
- Jak utvářet důvěru v týmu
- Proč brát konkurenci jako zdroj inspirace a vlastního růstu
- Proč je důležité vnímat i malá vítězství a oslavit je
- Proč se obklopit lidmi, kteří jsou v něčem lepší než já
- „Skuteční lídři vědí, že nejde o příští kvartál nebo příští obchodní rok. Jde o příští generaci.”